Total Pageviews

Tuesday 11 February 2014

Perbanding AURA BEAUTY PERFECT 26 dengan GLUTAKING, AURAMEN, AURAWHITE, PHYTOCOLLAGEN, PHYTOPLACENTA








AGEN ABP26-Amiroul Majid 0189044556




BEZANYA ABP26 -
terdapat Habatussudah mkanan Sunnah Nabi, then bahan2 produk yg berada di pasaran seperti Apple Stemcell, Glutaking, Rosina Collegen, Aurawhite, Auramen, Advance Slim, Royal slim dll semua bahan tu ade dlm ABP26. Buat ape nak beli byk produk sedangkan kita ada All in 1, ABP26.
2. Produk mmg 100% berkesan dgn minum pertama dah ade perubahan dr perubahan dalaman dan luaran.
3. Produk mudah dijual sebab ia merupakan supplement lengkap utk kesihatan & kecantikan. Dlm carta keperluan kehidupan No. 1 product kesihataan No. 2 kecantikan so now abp26 mengambil carta keperluan manusia No 1 & No 2 digabungkan dlm ABP26

Apa yang menarik perniagaan ABP26 ini berupaya menjana pendapatan sehingga lebih RM1000 sehari jika para usahawannya gigih dan mempunyai rangkaian usahawan yang kukuh di bawahnya.

Jika anda mengesyorkan ABP26 ini kepada rakan-rakan dan mereka berminat, maka anda akan mendapat insentif secara bonus tajaan bergantung pada pakej yg mereka mahu dari serendah RM56 sehingga RM840 untuk setiap usahawan yang anda perkenalkan.

Selain itu, mereka juga akan mendapat royalti hasil bonus 'pairing' dan bonus 'matching' setiap hari yang terhasil dari usahawan yang anda perkenalkan tadi dan sesiapa yang dibawah rangkaian anda.

Ini bermakna, semakin besar rangkaian usahawan anda semakin besarlah pulangan yang anda dapat. Ini tidak termasuk pendapatan bulanan hasil 'maintenance' yang dilakukan oleh rangkaian anda setiap bulan.

Lagi besar rangkaian lagi maka lg besar pendapatan harian anda. Ini baru ABP26 Original Murah
rm 280 satu set.

contact 0189044556-amiroul


0 comments:

Post a Comment